DE  |  Deutsch
  • DE Deutsch
  • DE ENGLISH
  • MY ENGLISH
  • MY 中文
  • MY BAHASA
  • SG ENGLISH
  • SG 中文
  • TH ENGLISH
  • TH ไทย
  • UK ENGLISH
  • HK ENGLISH
  • HK 中文
  • AU ENGLISH
  • PH ENGLISH
  • Kontakt
  • Q & A
  • Karriere
  • Home
  • Über uns
  • Clear Aligners
  • Shop
  • Galerie
  • Einen Termin machen
  • FOR DOCTORS
  • Free Smile Assessment
  • Home
  • Über uns
  • Clear Aligners
  • Shop
  • Galerie
  • Einen Termin machen
  • FOR DOCTORS
  • Contact us
  • Free Smile Assessment
  • FAQ
  • Career
DE
  • DE Deutsch
  • DE ENGLISH
  • MY ENGLISH
  • MY 中文
  • MY BAHASA
  • SG ENGLISH
  • SG 中文
  • TH ENGLISH
  • TH ไทย
  • UK ENGLISH
  • HK ENGLISH
  • HK 中文
  • AU ENGLISH
  • PH ENGLISH
Deutsch
Durch das Browsen auf Dr. Clear Aligners stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.cookies
  • Home
  • Warum bei DCA arbeiten?

Warum bei DCA arbeiten?

In unserer Firmenkultur legen wir großen Wert auf Familienorientierung und berücksichtigen die Individualität des Einzelnen. Wir glauben daran, das Zufriedenheit im Job Hand in Hand mit Perspektiven und Weiterentwicklungsmöglichkeiten entsteht. Gerne unterstützen wir Dich in Deinen persönlichen Zielen.

Bitte sende Deine Bewerbung an: recruit.hr@drclearaligners.com or +491744744673.

Stellenangebote :

Vertriebsleiter

  1. Verkaufschancen mittels Leads und “outbound - calls” verfolgen.(leads are provided by the company)
  2. Die Ansprüche und Bedürfnisse unserer Kunden verstehen und darauf eingehen.
  3. Verkäufe abschließen und die Quartalsziele mit dem Unternehmen abstimmen.
  4. Einen entscheidenden Beitrag zum Teamerfolg durch entsprechende Resultate leisten.
  5. Verkaufschancen aufbauen und mit Telefon, email und whatts app nachverfolgen.
  6. Einen guten After Sales Service für bestehende Kunden anbieten.
  7. Verhandlungsgeschick

Job - Anforderungen :
  1. Erfahrung im Vertrieb
  2. Positive Grundhaltung. Offen und freundlich.
  3. Die Fähigkeit gut zuhören und präsentieren zu können.
  4. Der Kandidat muss mindestens ein SPM-Level besitzen
  5. Erforderliche Sprache(n): Englisch, Mandarin und Bahasa Melayu
  6. Für diese Position sind mindestens 2 Jahre Berufserfahrung in dem entsprechenden Bereich erforderlich. Studienanfängerinnen und Studienanfängern wird jedoch dringend empfohlen, sich zu bewerben.
  7. Erforderliche Fähigkeiten: Verhandlung, Verkauf
  8. Bereit, 6 Tage in der Woche zu arbeiten.

Karrierefortschritt:
  1. Überschreiben der Verkäufe anderer Verkaufsstellen
  2. Beförderung zum Regional Country Manager
  3. Franchise-Chance auf unser Geschäftsmodell

Operation Admin

  1. Establish strong rapport with partner clinics through effective communication and problem resolutions
  2. Liaise with various supporting departments (Accounts & Finance, Marketing and Sales) to process the daily schedule of incoming and outgoing cases
  3. Support all administrative issues, ie billing, monthly reports, daily reports, and case submissions.
  4. Perform other ad-hoc projects or duties as and when required.
  5. Involve in daily operational support matters between internal and external parties
  6. Assist in data processing and perform data analysis when necessary.
  7. Manage and prepare operation-related reports.
  8. Assist in clerical and administrative tasks (e.g., memorandum/ reports/ documentation/ forms/ schedule).

Job Requirements:
  1. Minimum 1 to 2 years of related working experience. However, fresh graduates are strongly encouraged to apply.
  2. Meticulous and possess a positive attitude.
  3. Good sense of urgency.
  4. Good verbal and written communication skills in English. Proficiency in Mandarin is an added advantage.
  5. Flexible and adaptable.
  6. Proficient in computer skills and Microsoft Office applications – Excel, MS Word & PowerPoint.

Treatment Coordinator

  1. Make calls to customers to explain treatment guidance.
  2. Update and keep track of customers’ status.
  3. Resolve customers’ complaints and enquiries by establishing strong rapport with customers through effective communications and problem resolution.
  4. Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  5. Liaison with customers on transport arrangements for goods delivery and generating delivery orders.
  6. Support all administrative issues, ie billing, and monthly report.
  7. Perform other ad-hoc projects or duties as and when required.

Job Requirements:
  1. Minimum 1 to 2 years of related working experience
  2. Able to work in a multi-cultural environment and with people of all levels
  3. Meticulous and possess a positive attitude
  4. Good sense of urgency
  5. Good verbal and written communication skills in Bahasa Melayu, Mandarin and English. Prefer Mandarin speaking candidates as Treatment Coordinators will have to deal with Mandarin-speaking clients.

Dentist

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Whatsapp Free Smile Assessment
Logo

Das Leben ist schöner mit einem gesunden Lächeln.
Wir bieten professionelle zahn- und kieferorthopädische Behandlungen um Deine Zähne zu begradigen.

Free Smile Assessment

SITEMAP

  • Home
  • About Us
  • Clear Aligners
  • Shop
  • Gallery
  • For Doctors
  • Contact Us

SUPPORT

  • Info.de@drclearaligners.com

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram

© 2022 Dr Clear Aligners. All Right Reserved.

  • Privacy Policy
  • Terms & Conditions
  • Refund & Exchange Policy
  • Delivery Policy